Дистанційне навчання
Шановні учні! Для вас створені класрум з предметів:
61 група - географія, код класу - optikql
63 група - географія, код класу - 3ueunfb
63 група - хімія, код класу - wwfoe47
63 група - біологія і екологія, код класу - yq4gnuf
64 група - хімія, код класу - nep3xkw
64 група - біологія і екологія, код класу -pomsfp4
65 група - хімія, код класу - o5xfi3x
65 група - біологія і екологія, код класу -cfo4l7x
66 група - хімія, код класу - kaxrqeu
66 група - біологія і екологія, код класу - imk6xxy
Всі учні, які надали адреси своїх поштових скриньок майстрам та класним керівникам, вже отримали моє запрошення. Перевірте, будь ласка, свою пошту. Ви можете зайти в класруми за запрошеннями або самостійно через додоток class.
______________________________________
Проблема екології – це спільна проблема
Сьогодні пройшов бінарний урок хімії та англійської мови «Проблеми забруднення навколишнього середовища органічними речовинами» в групах 61 та 62 Василівського професійного ліцею. Викладач хімії Супрун Ольга Петрівна розповіла про побутові хімікати,органічні відходи, смог та їх вплив на здоров'я людей і екологію нашої планети. Разом з ліцеїстами обговорювали шляхи подолання цих проблем. Цю тему продовжила Прокопенко Наталія Анатоліївна вчитель англійської мови. Вона разом з учнями систематизувала знання про види забруднення довкілля, їх причини та наслідки, використавши англійську лексику для спілкування по темі “What’s happening to our environment?”
Сподіваємося що набуті знання та вміння стануть в пригоді ліцеїстам.
Сподіваємося що набуті знання та вміння стануть в пригоді ліцеїстам.
_________________________________________ Гра "Сачки" на тему "Жири, білки як компоненти їжі".
Думаю, буде цікаво не тільки учням 61 групи, які вивчили цю тему, а й іншим хлопцям та дівчатам.
https://learningapps.org/display?v=pen7d2rmn19
_________________________________________________________
Підсумкова контрольна робота з хімії для учнів 60 групи
Варіант – 1
Завдання з вибором однієї правильної відповіді(1 бал)
1 . Вулканізація – це нагрівання каучуку з ....
а) сіркою та водою; б) сіркою та попілом;
в) гумою та водою; г) попілом та водою.
2 . Речовини, які мають однаковий якісний, кількісний склад і молекулярну масу, але різну будову молекул, що спричинює різні властивості,називають - …
а) ізомери; б) гомологи; в) вуглеводні; г) сполуки.
3. Який газ переважає у складі природнього газу:
а) етан; б)пропан; в) метан; г) бутан.
4 . Одне з природних джерел вуглеводнів – це…
а) нафта; б) залізна руда; в) золото, г) ліс.
5. Як називають природні й синтетичні сполуки, що вводять у харчові продукти для надання заданих властивостей та збереження якості:
а) ГМО; б) білки; в) вітаміни; г) харчові добавки.
Завдання відкритої форми ( 2 бали)
6 . Складіть формули речовин за їх назвами:
а) 2,2,3 – триметилпентан;
б) 3,4 – діетил – 3,5 – диметилоктан;
в) 2,3,3,4 – тетраметилгексан.
7. Чим можна вивести плями від фруктів та овочів?
8. Задача (3 бали). Знайди концентрацію глюкози (C6H12O6) масою 5 г , яку розчинили у 200 г води.
Bаріант – 2
Завдання з вибором однієї правильної відповіді (1 бал)
1 . Незамінні карбонові кислоти ....
а) синтезуються в організмі; б) поступають в організм з їжею;
в) поступають з іжею та синтезуються в організмі.
2 . Ферменти та іммуноглобулін мають...
а) вуглеводну природу; б) відносяться до жирів;
в) це вітаміни; г) білкову природу.
3 .Яку валентність має Карбон в органічних сполуках?
а)II; б) IV; в) VI; г) V.
4 . Визначте при переробці якої сировини виготовляють бензин:
а) кам’яного вугілля і водню;
б) нафти і водню;
в) нафти;
г) природного газу і кам’яного вугілля.
5. Октанове число- це вміст … у бензині.
а ) ізобутану; б) ізооктану; в )н-гептану; г) н-гексану.
Завдання відкритої форми (2 бали)
6 . Складіть формули речовин за їх назвами:
а) 2 – етил –4 – метилпентан;
б) 4 – етил – 2,2,3 – триметилгексан;
в) 3 – етил – 2 – метил – 4 – пропілгептан.
7 . Чим можна вивести жирні плями?
8. Задача (3 бали). Знайди масову частку Карбону, Гідрогену та Оксигену у молекулі глюкози (C6H12O6).
Свої відповіді можете приносити особисто мені чи відправляти у вигляді фото на адресу: olyasha445@gmail.com
________________________________________________
Презентація "Неметалічні елементи" для 62 групи.
___________________________________________________________
Презентація "Ізомерія. Структурна ізомерія" допоможе у вивченні органічної хімії учням 60, 61, 63, 64 груп.
_________________________________________________________________
Презентація "Харчові добавки, Е-числа" для 60 групи
_________________________________________________________________________________
Цікаве відео про виробництво скла буде корисне для учнів 62 групи.
(До теми "Будівельні матеріали")
___________________________________________________________________________
Немає коментарів:
Дописати коментар