Хімія

Дистанційне навчання


Шановні учні!  Для вас створені класрум з предметів:

61 група - географія, код класу - optikql
63 група - географія, код класу - 3ueunfb
63 група - хімія, код класу - wwfoe47
63 група - біологія і екологія, код класу - yq4gnuf
64 група - хімія, код класу - nep3xkw
64 група - біологія і екологія, код класу -pomsfp4
65 група - хімія, код класу - o5xfi3x
65 група - біологія і екологія, код класу -cfo4l7x 
66 група - хімія, код класу - kaxrqeu
66 група - біологія і екологія, код класу - imk6xxy
  

Всі учні, які надали адреси своїх поштових скриньок майстрам та класним керівникам, вже отримали моє запрошення. Перевірте, будь ласка, свою пошту.  Ви можете зайти в класруми за запрошеннями або самостійно через додоток class.


______________________________________

Проблема екології – це спільна проблема

Сьогодні пройшов бінарний урок хімії та англійської мови «Проблеми забруднення навколишнього середовища органічними речовинами» в групах 61 та 62 Василівського професійного ліцею. Викладач хімії Супрун Ольга Петрівна розповіла про побутові хімікати,органічні відходи, смог та їх вплив на здоров'я людей і екологію нашої планети. Разом з ліцеїстами обговорювали шляхи подолання цих проблем. Цю тему продовжила Прокопенко Наталія Анатоліївна вчитель англійської мови. Вона разом з учнями систематизувала знання про види забруднення довкілля, їх причини та наслідки, використавши англійську лексику для спілкування по темі “What’s happening to our environment?”
Сподіваємося що набуті знання та вміння стануть в пригоді ліцеїстам.

 



 _________________________________________                                                                                                                                        Гра "Сачки" на тему "Жири, білки як компоненти їжі".   

Думаю, буде цікаво не тільки учням 61 групи, які вивчили цю тему, а й іншим хлопцям та дівчатам.

https://learningapps.org/display?v=pen7d2rmn19

_________________________________________________________

Підсумкова контрольна робота з хімії для учнів 60 групи

Варіант – 1

Завдання з вибором однієї правильної відповіді(1 бал)
1 . Вулканізація – це нагрівання каучуку з ....
 а) сіркою та водою;    б) сіркою та попілом;     
 в) гумою та водою;     г) попілом та водою.
2 . Речовини, які мають однаковий якісний, кількісний склад і молекулярну масу, але різну будову молекул, що спричинює різні властивості,називають - …
   а) ізомери;       б) гомологи;      в) вуглеводні;     г) сполуки. 
3.  Який газ переважає у складі природнього газу:
   а) етан;             б)пропан;          в) метан;      г) бутан.
4 . Одне з природних джерел вуглеводнів – це…
 а) нафта;  б) залізна руда;    в) золото,      г) ліс. 
5. Як називають природні й синтетичні сполуки, що вводять у харчові продукти для надання заданих властивостей та збереження якості:
а) ГМО;  б) білки; в) вітаміни; г) харчові добавки.  
Завдання відкритої форми ( 2 бали)
6 . Складіть формули речовин за їх назвами:
  а) 2,2,3 – триметилпентан;
  б) 3,4 – діетил – 3,5 – диметилоктан;
  в) 2,3,3,4 – тетраметилгексан.
7. Чим можна вивести плями від фруктів та овочів?
8. Задача (3 бали). Знайди концентрацію глюкози (C6H12O6) масою 5 г, яку розчинили у 200 г води.




Bаріант – 2
Завдання з вибором однієї правильної відповіді (1 бал)
1 . Незамінні карбонові кислоти ....
 а) синтезуються в організмі;     б) поступають в організм з їжею;
 в) поступають з іжею та синтезуються в організмі.
2 . Ферменти та іммуноглобулін мають...
а) вуглеводну природу;     б) відносяться до жирів;
в) це вітаміни;                     г) білкову природу.
3 .Яку валентність має Карбон в органічних сполуках?
   а)II;             б) IV;           в) VI;       г) V.  
4 . Визначте при переробці якої сировини виготовляють бензин:
   а) кам’яного вугілля і водню;
   б) нафти і водню;
   в) нафти;
   г) природного газу і кам’яного вугілля.
5. Октанове число- це вміст … у бензині.
а ) ізобутану;    б) ізооктану;     в )н-гептану;     г) н-гексану.
Завдання відкритої форми (2 бали)
 6 . Складіть формули речовин за їх назвами:
  а) 2 – етил –4 – метилпентан;
  б) 4 – етил – 2,2,3 – триметилгексан;
  в) 3 – етил – 2 – метил – 4 – пропілгептан.
7 . Чим можна вивести  жирні плями?
8. Задача (3 бали)Знайди масову частку Карбону, Гідрогену та Оксигену у молекулі глюкози (C6H12O6).


Свої відповіді можете приносити особисто мені чи відправляти у вигляді фото  на адресу: olyasha445@gmail.com

________________________________________________

Презентація "Неметалічні елементи" для 62 групи.


___________________________________________________________

Презентація "Ізомерія. Структурна ізомерія" допоможе у вивченні органічної хімії учням 60, 61, 63, 64 груп. 

_________________________________________________________________

Презентація "Харчові добавки, Е-числа" для 60 групи




_________________________________________________________________________________

Цікаве відео про виробництво скла буде корисне для учнів 62 групи.

 (До теми "Будівельні матеріали")

___________________________________________________________________________

Дінамічна періодична система хімічних елементів Д.І.Менделєєва

Для отримання інформації про хімічний елемент натисни на посилання https://ptable.com/?lang=uk

Немає коментарів:

Дописати коментар

Тиждень хімії, біології та географії

         15 по 19 березня пройшов тиждень хімії, біології, географії.              Предметні тижні є ефективною формою позакласної робот...